סדנת קינוחים

הקינוח סוגר את הארוחה, ויש לו משמעות מאוד רחבה מהזכרון שנשאר לאורח אחרי האוכל, היות ונניח היתה מנה עיקרית שלא יצאה מושלמת, ברגע שהקינוח המתוק הגיע ונוצר הקליק המושלם בין הלקוח לקינוח, זה מה שהוא יזכור את הקינוח הטוב ולא את הבעיה שהייתה במהלך הארוחה.
בקורס קונדיטוריה יש בין היתר גם סדנת קינוחים, אבל לא מייחדים לזה זמן משמעותי, היות ומטרת הקורס היא להקנות כלים בקונדיטוריה כללית, ולאו דווקה בקינוחים אישיים, או קינוחי כוסות, בסדנת הקינוחים שלנו נעבור על כמה וכמה נושאים.

ראשית נתחיל עם קינוחי כוסות –

מהו קינוחי כוסות? עם התפתחות הטכנולגיה והבנה שאפשר גם אחרת, חברות החד פעמי ייצרו מגוון גדול של כוסות קטנות במגוון צורות, ומכאן זה התפתח למבחר עוד יותר גדול של מוצרי חד פעמי שניראים מיליון דולר, זה נתן ייתרון לשפים ולפודיז בבניית מנות מיוחדות.
דוגמא לקינוחי כוסות מתוך הסדנא – עוגת סולת ברוטב וניל בכוס, קרם פטיסייר עם פירות במיני, צורוס ברוטב שוקולד, טפיוקה שני צבעים,פרפה חלבה, ועוד..

לאחר מכן נמשיך עם בנייה של קינוח מסעדות-

מהו קינוחי מסעדות? אם תשימו לב הקינוח במסעדת שף, מורכבת מרשימה קצת ארוכה של חומרי גלם, השף בונה מנה עם מגוון מוצרים שכל אחד משלים את השני, וכך נוצרת הרמוניה מיוחדת שמרגישה כל כך טעים בפה, נלמד אייך יוצרים את השילוב הקדוש בין כל רכיבי המנה, רוטב, חמוץ, מתוק, פרי, מאפה, גורם הפתעה, ופרזנטציה מושכת.

ונסיים בקינוח ביתי –

מהו קינוח ביתי ? לפעמים בבית אין לנו את הזמן להשקיע בקינוח ארוך, פורסים עוגה ופירות ומגישים לשולחן, המטרה שלנו היא לדעת איך ליצור מהמינימום הזה מנת קינוח יפה. דוגמה – חיתוך העוגה בצורה נכנונה, שילוב של רוטב פשוט, ושילוב הפרי בקינוח.

הסדנה מועברת באזור המרכז, אך בקשות לסדנה בדרום, או בצפון יהנו בשמחה.

רוצה שנתאים עבורך סדנת קינוחים אישית לפי בקשתך ? שף ישראל לרשותך לכל בקשה, גלגלו לתחתית העמוד שם תוכלו להשאיר הודעה עם כל הפרטים המבוקשים.